Archiwum obozów

Obóz terapeutyczny zima 2017

Ski Mazury, Okrągłe Tradycyjnie obóz odbył się w Okrągłym, w pensjonacie Sielanka. W tym roku dopisały warunki zimowe, szaleństwo na śniegu, szkółka narciarska to były atrakcje tego wyjazdu, no i oczywiście zimowy wyjazd na safari, na...

Obozy terapeutyczne lato 2016

Jezioro Drawsko, mazury, morze, Okręgłe Oj działo się dużo. Gościliśmy nad jeziorem Drawsko, Mazurach i nad morzem. Były żaglówki, kajaki, plaża, może, wycieczka rowerowa do starej wędzarni, zabawy z klanzą, dogoterapia a na koniec lata w sierpniu miłośnicy zwierząt...

Obóz terapeutyczny zima 2015

Ski Mazury, Okrągłe W pierwszym tygodniu ferii zimowych  2015 nasza grupa wyruszyła na zimowy obóz terapeutyczny. Ferie spędzaliśmy w narciarskim ośrodku „Ski Mazury” w  Okrągłym, a że śniegu w tym roku nie brakowało codziennie byliśmy na stoku. Podczas pobytu dzieci...

Obozy terapeutyczne lato 2014

W 2014 roku przeprowadziliśmy sześć turnusów terapeutycznych w różnych miejscach. Każdy obóz miał inną tematykę przewodnią. Były obozy żeglarskie, sportowe, a także dla miłośników przyrody. Zapraszamy do zapoznania się z relacjami z tych wyjazdów. żeglarski Siemczyno...

Obozy terapeutyczne lato 2013

Starławki Małe Po słońce, przygodę do mazurskiej stajni „Z Fasonem”. To hasło towarzyszyło nam podczas tegorocznych obozów terapeutycznych. Hipoterapia i jazda konna to doskonała forma aktywności przy okazji ćwicząca koncentrację uwagi i przestrzeganie zasad....

Obozy terapeutyczne lato 2012

Płaska "Są chwile, które w pamięci zostają i choć czas mija one nie mijają". W końcu nadszedł długo oczekiwany przez wszystkich pierwszy dzień wakacji i początek naszych obozów – tym razem Plaska koło Augustowa! Gotowi i z uśmiechami na twarzach pożegnaliśmy się z...

Obóz terapeutyczny zima 2012

Tarnopol  Ferie już za nami, ale wspomnienia radosnych chwil pozostały. Zimowisko odbyło się w Tarnopolu w ośrodku „Twój Raj”. I faktycznie przez tydzień siarczystych mrozów był to dla naszych obozowiczów „Raj”. Do dyspozycji grupa miała w słoneczne poranki pokryty...

Obozy terapeutyczne lato 2008

Bory Tucholskie Jeziora szum, ptaków śpiew czyli  wakacje w Borach Tucholskich. Ulubionym punktem dnia stały się sesje relaksacyjne na plaży, nad jeziorem. Po zabawie, kąpielach przychodził czas na odpoczynek na kocach. Słuchaliśmy ptaków, odgłosów otaczającego lasu a...

Obozy terapeutyczne lato 2007

Jedlnia-Letnisko Znów lato, wakacje i nasza znana nam już Jedlnia z zalewem Siczki gdzie zażywaliśmy słonecznych i wodnych kąpieli. Obozowa przygoda jak co roku zaczęła się zbiórką na Dworcu Centralnym. Mamy już swoje stałe miejsce zbiorek. Jak każdy obóz ten też był...

Obozy terapeutyczne lato 2006

Sztumskie Pole Zamiast TV, komputera, konsoli wybraliśmy las, przyrodę, jezioro, konie. Nad jeziorem Sztumskim w stajni Iskra w tym roku odbywał się nasz turnus terapeutyczny. Można powiedzieć, że jesteśmy już stałymi bywalcami a Ci z nas co pojechali kolejny raz,...

Obozy terapeutyczne lato 2005

Sztumskie Pole Tego lata wyruszyliśmy na przygodę do Sztumskiego Pola – przywitała nas przyroda, las i konie. Wychowawcy przygotowali dla dzieci mnóstwo atrakcji takich jak: chrzest jeździecki, podchody, malowanie na płótnie, jazda konna i hipoterapia. Dzieci spędzały...