Prawo pracy od pewnego czasu nakazuje, aby zapewnić pracownikom stały dostęp do napojów w miejscu pracy. W związku z tym coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na to, żeby kupić dystrybutor do wody. Ile tak naprawdę kosztuje użytkowanie tego sprzętu? Na co zwrócić uwagę przy zakupie wody do firmy?
Ile to kosztuje?
Co najważniejsze, warto mieć świadomość, że przedsiębiorstwa oferujące dostawę wody z reguły wychodzą naprzeciw oczekiwaniom finansowym, jakie są przed nimi stawiane, a zatem hurtowy jej zakup jest z pewnością korzystnym rozwiązaniem. Koszt niespełna dwudziestolitrowej butli wody to mniej więcej dwadzieścia złotych, co jest, trzeba przyznać, niezwykle przystępną stawką, jeśli wziąć pod uwagę ceny wody butelkowanej w supermarketach.
Różne rodzaje dystrybutorów?
Aby jednak woda do biura była przystępna pod względem konsumpcji, warto nabyć lub wypożyczyć należyty dystrybutor wody. Są ich różne typy, ale najbardziej powszechny i najtańszy jest dystrybutor butelkowy – to urządzenie znane ze wszelkich urzędów czy szpitali. Istnieje opcja, aby rzecz jasna nabyć ten sprzęt na własność, ale istnieje także niezwykle korzystna finansowo możliwość wynajmu – miesięczny czynsz za dystrybutor wody to najczęściej kilkadziesiąt złotych.
Dlaczego warto?
Woda do biura jest niezbędna dla dobrego samopoczucia pracowników. W związku z tym nie powinno się oszczędzać na liczebności dystrybutorów i jakości wody, na której regularne dostawy się decydujemy. Na pewno wpłynie to również na efektywność pracy.